Jazeker, dat kan en is zelfs kosteloos. Kies in het winkelmandje voor de optie ‘afhalen in de winkel’ dan kan je de items binnen 5 werkdagen ophalen in de fysieke pre owned winkel. We kunnen de bestelling niet langer bewaren.
Moet ik een account aanmaken voor een bestelling?
Nee, het is niet verplicht om een account aan te maken. Maar het heeft wel een aantal voordelen:
- Je kunt favoriete items opslaan en gemakkelijk terugvinden
- In jouw persoonlijke account vind je de status van jouw bestelling.
- Jouw gegevens worden veilig opgeslagen, waardoor je bij een volgende aankoop niet alles opnieuw hoeft in te vullen.
Is er een Track&Trace beschikbaar om mijn bestelling te volgen?
Natuurlijk! Je ontvangt deze na je bestelling op het opgegeven e-mailadres. Niet in je inbox? Kijk altijd even in de spamfolder en neem anders contact met ons op. Alleen als je afhalen in de winkel hebt gekozen, krijg je geen Track&Trace code.
Een item staat op uitverkocht, komt die nog terug?
Het is mogelijk maar onwaarschijnlijk. Doordat het tweedehands kleding is, is er altijd maar één op voorraad. Zodra die is verkocht, wordt het item automatisch op uitverkocht gezet. Het kan zijn dat het item wordt geretourneerd.
Wie betaalt de retourzending?
Om onze producten betaalbaar te houden, zijn de kosten voor het retourneren van een artikel voor de klant. Bij pre owned behandelen we elke bestelling met de grootste zorg, zodat retourneren hopelijk niet nodig is. Als er toch iets mis is, horen we het graag!
Hoe komt preownedbyroos aan de tweedehands kleding?
Pre owned is een webshop op consignatiebasis. Dit betekent dat wij geen kleding inkopen maar uitsluitend werken met een fijne community van inbrengers die hun kleding verkopen aan de winkel.
Kan ik een cadeaukaart aanschaffen?
Op dit moment werkt preownedbyroos alleen met de Nationale Kringloopbon. Op hun website kun je jouw saldo selecteren om uit te geven bij de pre owned webshop of in offline tweedehands kledingwinkel in Haarlem.